Hadiah dari Lizz yang lain dari lain..

Alisha & Aqilah ada dapat hadiah dari LIZZ tau.. Serius, saya yang rasa teruja.. hahha.. Hadiah yang Lizz bagi lain dari yang lain... First time saya dapat camni.. (",) Bagi saya ianya sangat2 cantikkk!!


Tadaa... nampak tak apa yang saya dapat... Hasil kerja Lizz.. Memang cantik!! Suka sebab ada gambar Alisha.. hihi


Tak lupa jugak gambar Aqilah..!! Bila saya tengok je hadiah ni.. terus rasa nak g beli frame.. hehhe... Gambar anak2 saya takda lagi dekat umah ni.. elok sangat kalau letak dalam frame ni.. (",)


Selain dari tu, Lizz ada jugak bagi cekak untuk Alisha & headband untuk Aqilah.. Memang saya suka sangat sebabnya, memang sebelum ni saya duk tercari2 cekak & headband untuk budak berdua ni.. Saya nak yang camnilah.. yang bunga or riben dia tu besar... (",)


Besar kan riben kat cekak ni... cantik!! (",)


Aqilah punya blue flower tu pun besar.. memang cantiklah..!! thanks sangat2 tau Lizz... (",) Ohya, sudi2kan diri u all terjah blog Lizz yang ada sepasang anak yang encem & comel... Rambut anak perempuan Lizz pun cam Alisha gak.. curly... (",)

{ 25 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine March 21, 2013
bestnya dapat hadiah dr lizz..nnt jenguk blognya..done ikea
lizz lizz March 21, 2013
cemel dedua pakai cekak..hari tu saya belikan cekak riben alisha tu sama macam qaysara...suka tengok dua org adik pakai cekak..

nanti framekan gamber tu k...
Unknown Unknown March 21, 2013
mmg betul2 kreatif la dia..
Unknown Unknown March 21, 2013
wow..cantiknyee... untungnya anak2 ina... =)
diari farisha diari farisha March 21, 2013
bertuahnya..rezeki anak :)
Ayue Rejaluddin Ayue Rejaluddin March 21, 2013
Suka headbank Aqilah tu...
Pandai dia pose ye kak... =D
- AZIE - - AZIE - March 21, 2013
wahh..rezeki, cantik pulak tue
Umialya Umialya March 21, 2013
alahaiiiiiiiiiii comelnya
Miss N™ Miss N™ March 21, 2013
comel..!
cantik gambar2 tu...mmg sesuai di framekan....
mama3heroo mama3heroo March 21, 2013
cantik2 hadiahnye..mmg sesuai cekak ngan riben bile di pakai ole alisyah&aqilah
Dylla Abas Dylla Abas March 21, 2013
comel sgt2 hadiah tu..sgt kena dgn 2 org budak comel ni :)
Izan Ishak Izan Ishak March 21, 2013
cantiknya hasil kerja lizz tu. kena terus framekan tu ina.
ayut ayut March 21, 2013
alololo...tomey aqilah...alisha swet la...hihihi...rezeki. :)
Nora Karim Nora Karim March 21, 2013
cantiknya... alhamdulillah rezeki lagi...
Unknown Unknown March 21, 2013
eee comeynya aqilah pakai headband tu...terserlah pipi gebu.. dagu runcing! hhee
Unknown Unknown March 21, 2013
Seronokkkkknya mereka berdua dapat hadiah.. Hehe.. Comel2!! :D
Unknown Unknown March 21, 2013
atotototo... comelnya.. geram tengok !
Myra Jay Myra Jay March 22, 2013
Cantiknyaaaa...
siap ada blusher lagi diorang berdua ha..

memang cantik :D
Puan Kutu Puan Kutu March 23, 2013
comelnya gambar tu.headband n cekak tu jugak..untunglah alisha n aqilah dpt macam2..:)
emma emma March 25, 2013
btambah comel 2bradik ni bile pakai cekak n headband tu :-)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 25, 2013
wow superb...cantik la..kretip orgnya ni
QasehnyaRania QasehnyaRania March 31, 2013
comey la muka alisha.. nampak mcm pakai blusher je :)

cepat beli frame..hihi

*su kopi pes gambar qailah yg bawah ye.. ada n3 utk aqilah.. hihi