Hadiah dari seorang suami

Kalau saya kata tak nak hadiah yang berbentuk barangan dari suami, nampak sangatlah pulak saya menipunya... Mestilah ada kan.. kalau dapat Alhamdulillah.. Tapi untuk entry ni, saya nak cerita pasal suami saya ni haa... Hari Ahad baru ni, saya bangun tidur, suami saya dah hadiahkan saya "kudrat" & "masa" dia untuk lipat baju yang selonggok tu haaa... AllahuAkbar... terkejut saya tengok ok... tersengih2 saya tengok baju2 yang dah berlipat tu haa...


My dear bukanlah jenis yang buat benda2 macam ni tau u all... tapi bila my dear buat baru ni, saya rasa nak gedebuk jatuh.. hahhahahha... puncanya sebab saya dah jatuh cinta lagi sekali..!! hahha.... Wahai suami, sebenarnya seorang isteri ni, bukanlah nak sangat hadiah2 yang berbentuk kebendaan tu.. tapi bila suami2 ringan tulang tolong isteri, itupun dah rasa hadiah yang besarrrrrr dah yang suami2 bagi dekat isteri tau...


"Ya Allah, Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku" 

{ 13 comments.. read them below or add one }

Fiza Rahman Fiza Rahman May 24, 2016
Hehehe...so sweet. Betul tu. Suami tolong buat kerja2 rumah pon dah satu hadiah.
y i e n y i e n May 24, 2016
Husband kita semua dia bole tolong EXCEPT lipat baju, hahaha~~
Mrs Velentine Mrs Velentine May 24, 2016
sweetnya...suami MV bab lipat kain ni mmg dia x reti...hihi paling2 dia tolong cuci baju n masak jer
Nadia Johari Nadia Johari May 24, 2016
betul tu..kalau husband dapat tolong dah bersyukur dah
Ain Athirah Ain Athirah May 24, 2016
Sweetnya suami akak. Semoga kekal sampai jannah :) Aminn
ecadwinkyasha ecadwinkyasha May 25, 2016
aaaadoiii, ne yg rasa nak kawen lah ne jugak cik kak oiiii!
Unknown Unknown May 25, 2016
Betul..dia goreng nasik dan kemas dapur pun dah rasa seronok sangat..kita tak harap dia buat hari2..sekali sekala tu lebih best kan??macam beri kejutan pada kita..
Fatimah Nabila Fatimah Nabila May 25, 2016
alolo, syuwitnya!! haha!
Siti Sharini Siti Sharini May 25, 2016
amboi gedebuk jatuh tu tak menahan haha
Puan Kutu Puan Kutu May 25, 2016
Sweet betullah hadiahnya..org lelaki memang susah la nk lipat baju.keja lain ok lg rasanya.pmpuan pun bab lipat baju paling malas rasanya.hehe
BLOG EYJA BLOG EYJA May 25, 2016
terus tunjuk entri ni kat encik abang kitew. kahkahkah! eyja kan, kalau benda sweet-sweet ni, mesti nangis sebab tumpang happy. hihih so eyja nangis sebab suami akak tolong lipatkan baju. comelnye!!!
Pha Is Pha Is May 29, 2016
okay, noted.. peringatan utk masa depan.. hahaha
nini nini July 06, 2016
Olololo..suwitnya...kan x perlu mahal2..ni pon da ok