Pemenang Mini Giveaway # 38

U all boleh tengok ada tak nama anak2, adik2 or anak saudara u all yang tersenarai di bawah... Jika ada, SILA PM SAYA DI FB DENGAN BAGITAHU NAMA ANAK OR ANAK SAUDARA OR ADIK + BAGI NOMBOR AKAUN MAYBANK... saya bagi tempoh untuk u all bagi maklumat sehingga pukul 12 tengah malam ini sahaja.. Jika takda jugak, esok saya akan umum pemenang yang baru...

Ohya, ketika u all bagi duit tu dekat empunya badan, bagitahu yang acik ina kirim salam yer... Acik Ina doakan kesemuanya membesar sebagai anak yang soleh & solehah...

*SILA SEMAK BETUL2 SEBAB ADA YANG MENANG LEBIH DARI SEORANG ANAK


CABUTAN OLEH ALISHA

14 : Nufail 
60 : Mohammad Na'im Safwan - 10 thn
16 : Muhammad Safiy Arfan bin Mohd Salihin
13 : Naufal 
4 : Ainul Mardhiah
1 : Puteri nur damia 
10 : alya batrisyia
55 : Arissa Nur Jannah
3 : Dhiya Amani Bt Mohammad Hafrizam
72 : AMIRAH HUSNA - 8

CABUTAN OLEH AQILAH

57 : Nurin faatihah (10y)
63 : Muhammad Ammar Rifqi - 1 thn
11 : Aiman Mukhlis
35 : Nur Aisya Syuhadaa
25 : Wani Syazwana
34 : Afiqah balqis - 9 bulan
51 : Ahmad Danish Daniel B. Mod Neerush
50 : Nur Alysa Sophia Bt. Mohd Neerush
66 : aqil rayyan
41 : Muhd Ammar Firas



"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 16 comments.. read them below or add one }

mama tisya mama tisya July 08, 2015
alhamdulillah rezeki duit ry..tq alish cabut nama anak antie ...
mummy_ayu mummy_ayu July 08, 2015
congrats to all winner!!
AnonymousAnonymous July 08, 2015
Tahniah kepada semua pemenang. Tiada rezeki bt anak saya lg kali ni :)
mila mila July 08, 2015
Alhamdulillah..kali ni Arfan ada luck..nanti sy pm ye sis..terima kasih byk2..
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra July 08, 2015
Alhamdulillah rezeki Ainul. Saya dah bg detail kat fb kak...;-)
Syamimi Saad Syamimi Saad July 08, 2015
Tahniah buat semua.. Xde rezeki zahra.. :)
Puan Kutu Puan Kutu July 08, 2015
Alhamdulillah rezeki Aiman..jap lg sy PM hehe
skuterlady.blogspot.my skuterlady.blogspot.my July 08, 2015
alhamdulillah... hikksss, dua orang anak saya tersenarai. rezeki diorang. tapi
saya takde fb, boleh tak saya send no akaun via email je?
AnonymousAnonymous July 08, 2015
alhamdulillah.. rezeki aisya..

insyaALLAH akan disampaikan pesan pada anak.. :)
Ain Athirah Ain Athirah July 08, 2015
Tahniah semua yg menangg :D
skuterlady.blogspot.my skuterlady.blogspot.my July 08, 2015
alhamdulillah... ada rezeki anak

13. Naufal
14. Nufail

tapi sebab saya takde fb, saya dah forward no akaun MBB saya di email Ina

blasahje@gmail.com tu email saya ler tu...

harap2 diterima ye cik ina... ^_^
Aidah Aidah July 08, 2015
Alhamdulillah....
Terimah kasih (utk no.55 tu...) =)
Murni Alysa Murni Alysa July 08, 2015
Alhamdulillah..Nur Alysa Sophia dan Ahmad Danish Daniel berjaya..Thanks si comel Aqilah : )
Unknown Unknown July 09, 2015
Terima kasih Alisha & Aqilah sebab cabut nama 2 orang anak Acik:

Mohammad Na'im Safwan dan Muhammad Ammar Rifqi.

Tapi pagi ni baru perasan. Takpe takde rezeki untuk kali ini.

Terima kasih Acik Ina buat peraduan ni.