Pemenang baru Mini Giveaway #38

Ada 6 nama yang ibu  mereka tak "serah diri"... Makanya pagi tadi saya suruh anak solehah Alisha cabut undi lagi...  SILA PM SAYA DI FB DENGAN BAGITAHU NAMA ANAK OR ANAK SAUDARA OR ADIK + BAGI NOMBOR AKAUN MAYBANK... saya bagi tempoh untuk u all bagi maklumat sehingga pukul 12 tengah malam ini sahaja.. Jika takda jugak, esok saya akan umum pemenang yang baru...       

29 : muhammad alif amsyar 3thn
80 : Syakira husna
17 : Muhamad Thaqif Aiman
53 : kaliff rizqi
15 : Najmi
12 : Afia Imanina


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

5 comments.. read them below or add one

FarahFerraDotCom FarahFerraDotCom July 09, 2015
cepat2 lapor diri..heee.. ala tak sempat nak join..=D
Unknown Unknown July 10, 2015
ada yang tak tuntut hadiah ke>.rugi la...heheh
shahdiana shahdiana July 11, 2015
Ala..yg ni dah lepas ke ina...yn termiss la..ada nama anak yana..