Inchloss by Felinna yang memang kebabommmmm..!!

Produk Felinna memang tengah pemes sekarang ni kan.. Ramai rakan2 blogger yang jual produk Felinna ni...  (",) Tapi saya tak jual pun, just nak share dengan u all pengalaman saya menggunakan Inchloss Felinna ni... (^_^) Yap sayang2 saya sekalian.. saya menggunakannya.. seperti yang saya pernah bagitahu u all, saya harus "kerjakan" perut saya sebelum ia menjadi LEMAK TEPU..!!! hehhehe


Untuk pengetahuan u all, saya start guna Inchloss ni pada 14/12/2012... Kiranya hari ni hari yang ke 13 lah saya guna kan... HASIL DIA SANGAT2 MENAKJUBKAN...!!! Firstly, saya nak ucapkan TERIMA KASIH dekat Le Chantique Shope yang memperkenalkan saya dengan Inchloss ni... (^_^)

Saya jenis seorang yang akan memastikan peha saya tak berlaga, dagu tak berlapis & perut tak buncit.. Tapi lepas bersalin, perut saya ada lagi buncit2 manja tu.. hahahha... Tapi sekarang, lepas guna inchloss, perut saya dah makin kempis... (",)... Sebelum saya guna inchloss ni, saya risau jugak takut berat badan saya akan turun, yela, seperti yang saya bagitahu u all, berat badan saya sekarang adalah 52KG.. Ini adalah berat idaman saya.. so, saya tak nak berat saya turun sehingga masuk kepada angka 4... Sangat tak cantik untuk saya yang tinggi ni.... 

Tapi ketika saya guna inchloss ni, saya dah "set" awai2, biar perut je kempis, jangan berat badan yang turun... MEMANG BERAT BADAN SAYA TAK TURUN TAPI PERUT KEMPIS... Happynya saya... Memang ini yang saya nak.. hihii... Maybe sebab motif saya guna untuk kempiskan perut kot... so, pada u all yang nak guna untuk turunkan berat badan, sebelum guna tu, "set" kan motif u all nak guna sebab nak turunkan berat... alaaa psiko la diri kita tu sikit... hihii (^_^)

Mesti u all nak tahu kan berapa inci saiz pinggang saya sekarang... hihii... 

SAIZ PINGGANG SEBELUM GUNA INCHLOSS FELINNA 31.5 INCI..
TAPI PAGI NI, SAYA UKUR KETIKA MENAIP ENTRY NI, SAIZ PINGGANG SAYA 28.8 INCI..!!! PENGURANGAN SEBANYAK 2.7 INCI DALAM MASA TAK SAMPAI 2 MINGGU...!!! TERUJA TAK??? hihiii 

Jika u all teruja dengan hasil yang saya dapat ni, cepat2 contact Le Chantique Shope untuk dapatkannya.... Alaaa nak lagi senang, terus je calling2 no 012-229 2739 - Zainab (",)     


Harganya takdalah mahal pun.. mampu milik... RM75 sebotol... tapi sekarang YEAR END SALE, 2 produk RM136 termasuk pos... Eh u all, tak rugi pun jika u all beli 2 produk ni sekaligus sebabnya vitamin c tu pun bagus tau... ada kolagen lagi... Bagus untuk lambatkan proses penuaan kita ni... barulah dah ada anak segerobok keretapi pun, orang masih ingat kita anak dara.... muahhahhah.. *Opssttt terlebih sudah... hihiii... Yela, bukan ke ramai yang kita dengar orang duk cucuk kolagen dekat badan dia... u all takyah nak cucuk2.. telan je.. hihii... Ada duit lebih, saya pun nak beli... (^_^)

Haa nak bagitahu u all ni, bila guna inchloss ni, pastikan u all minum air 2.5 liter - 3 liter sehari tau... Kerana nak kempiskan perut punya pasal, saya sanggup minum air sebanyak tu, sampaikan duk ulang alik ke tandas je koje saya ni... ahhahhah... So, apalagi u all, cepat2 terjah fanpage Le Chantique Shope untuk like & order inchloss ni... Eh jap, tak rugi jika u all like fanpage Le Chantique Shope ni tau, sebabnya dia banyak berkongsi pasal kecantikan... (",)    

NOTA 

IANYA BERDASARKAN PENGALAMAN SAYA TAU... ACTUALLY INCHLOSS FELINNA NI MAMPU MENGURANGKAN BERAT BADAN JUGAK... SELAIN TU, MUKA YANG BULAT PUN BOLEH JADI RUNCING... YANG PENTING, U ALL KENA RAJIN SAPU LA... JANGANLAH GUNA BARU SEKALI TERUS HARAPKAN NAK NAMPAK KESAN... (",) OHYA, UNTUK PENGETAHUAN U ALL, SEHARI SAYA SAPU BANYAK KALI TAU.. BUKAN HANYA LEPAS MANDI TAPI 30 MINIT SELEPAS MAKAN PUN SAYA SAPU... HEHE



{ 59 comments.. read them below or add one }

Mimie Mimie December 26, 2012
sy memg nk beli kak ina tp tgu dulu....hehehe...nk bikin surprise..hahaha
syawalsimpsons syawalsimpsons December 26, 2012
wahhh...sue teringin nak guna...tp tu la ongkosnyer nak salur ke lain pulok...mmm..egat nak guna untuk januari ni la..kikiki./..tp ina mmg selim melim pon
Unknown Unknown December 26, 2012
Ina pun guna Inchloss jugak?
Wahh..!
intanfirdaus247 intanfirdaus247 December 26, 2012
haaa..betul tu inaaa....kak intan pon jual benda alah ni..memang kababoommm...sangat best...
Unknown Unknown December 26, 2012
haah la... mmg femes.. kat fb pun ada yg dok pomot...:)
Myra Jay Myra Jay December 26, 2012
Myra dapat sapu malam jela.... siang dah koje sukar sikit :)

Baru order je Inchloss ni, 3 botol RM160, syer dengan member opis ;D
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI December 26, 2012
hihi, pglmn kt lbh kurag kak..besh2..
◕ D Y S H A  S A H H I R ◕ ◕ D Y S H A S A H H I R ◕ December 26, 2012
wahhh... betnya.. saya perut, peha montot, lengan semuanya da belaga2..huhuhu... nak kecek somi kasi belikan
Unknown Unknown December 26, 2012
wah..kalo menjadi bole pengguna cube kan..kalo sy yg xde isi ni xleh pakai le..
syiela syiela December 26, 2012
ramai yang pakai kata berkesan.. ramai juga yg membeli ni.. akak pun jual :)
mujagirl92 mujagirl92 December 26, 2012
muja pun baru beli dengan senior dekat ipg benda ni,, ti ipg bukak baru nak try,, nak jugak perut kempis,, and nak turunkan berat jugak,, hehe
jaakechik jaakechik December 26, 2012
jaa belom penah cuba lagi maybe lepas ni kot..hihi..
PERMATABIRU PERMATABIRU December 26, 2012
bila dengar pinggang intanberlian makin berkurangan teruja plak nak try felinna nie..hehe..nk try gak ar nanti..
haryati haryati December 26, 2012
tq share ye ina...In Shaa Allah ingat nak try jugak lah...peha ni pun dh dok berlaga je...
- AZIE - - AZIE - December 26, 2012
ramai yg ckp produk nie bagus!
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief December 26, 2012
memang fellina inchloss pemes skang ni hehe


Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief December 26, 2012
done digi, churprise n amway nutrilite
nanieydotcom nanieydotcom December 26, 2012
tang muke jadi runcing tu terbaikkk.. xyah cucuk2 da kat muke.. :)
rmai bgi +ve feedback psl product ni
ecadwinkyasha ecadwinkyasha December 26, 2012
wah...da 2 testimoni baca neyh....mcm nk try.
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra December 26, 2012
perut mmg bermasalah, nk kena bg kempis ni...thanx akak untuk info ni..
ct kektus ct kektus December 26, 2012
tadi pon ada baca pengalaman yiu pakai felina ni. :D


tapi, dengan keadaan hujung sem ni, rm75 tu mahal jugak kak. hihiii
puan.mila puan.mila December 26, 2012
wahh semangat bila mnjdi cmtu..tp xthn nya bila nak mnum brgeleng air cmtu..huhu
Unknown Unknown December 26, 2012
meletop la sale diorang lepas ni..
shahdiana shahdiana December 26, 2012
yana pun tengah guna produk ni ina..dengan harapan nak kurus...heheheh...ataupun supaya yana boleh pakai jeans lama balik..
Unknown Unknown December 26, 2012
seronok baca pengalaman org guna produk ni,tringin nak cuba tp mcm xda motip je lagi nak guna skrg ni,heee:)
Ibu Lala Ibu Lala December 26, 2012
Nk gak beli tapi takut tak terguna jek. Maklum la akk ni jenis pakai sekli dua je pastu mals. Hu hu hu
Riena Haiqal Riena Haiqal December 26, 2012
saya jual produk ni juga... (^_^)
nanti masa berpantang saya pun nak guna produk ni.. dah order satu dah.. (^_^)
Fiza Rahman Fiza Rahman December 26, 2012
Femes produk ni yer. Bleh tegangkan perut yg menggeleber tak...hehehe...perut dah kempis, cuma nak kasi tegang jer.
Ratu Hatiku Ratu Hatiku December 26, 2012
Tq sharing.. Sebelum nie pernah dgr je org ckp bagus tp msh x percaya... pasnie nak beli cubalah :D
Azza Afdzal Azza Afdzal December 26, 2012
ramai yang cakap berkesan..insyallah azza fikir azza pun nak jugak nanti..maklumlah badan pun dh semakin naik hihihihi
kurus kurus December 26, 2012
akak sama ngan mimie tuu ..tungguuuuu ;)
eqa_nadirah eqa_nadirah December 26, 2012
salam kak... sy bru jmpa blog akak ni.... salam pkenalan... best bce blog akak... dh follow pn, nnti follow sy blik ye.. erm.. yg psal krim inchloss ni, sy dh dkat sbln pkai mcm x de prubhan pn... ke sy slah cra tuk gne... or sbab x mnum bnyak air... mcm mne 2...
Tie HT Tie HT December 26, 2012
akak pun tewingin nak beli tp tak tau nk tunggu bila..nak tunggu byk testimoni lagi... :)
Cikgu Ma Cikgu Ma December 26, 2012
saya pun tengah guna inchloss kak...sapu bahagiuan montot dan peha...mcm akak, bukan sebab nak kurus, tp rasa nak kurangkan sket lemak berlebihan...tapi berat saya 43kg...
mia izzati mia izzati December 26, 2012
tu la ni produk tengah hot...
Unknown Unknown December 26, 2012
terbaiklah..rata2 yg menggunakan felina ni bagi feedback yg positif!
Falsya Falsya December 27, 2012
mmg nak beli bln nie tp kete wat hal plus roadtax insurance mati bln nie..tuh yg tangguh dulu tuh..hehehe
Falsya Falsya December 27, 2012
mmg nak beli bln nie tp kete wat hal plus roadtax insurance mati bln nie..tuh yg tangguh dulu tuh..hehehe
Masya Masya December 27, 2012
dah berapa botol habis, tahniah.. usaha yg berkesan.. sy pun gigih guna juga.. bkn utk turunkan berat tp mahu hilangkan selulit di peha dan perut hihihihihihi....
Si Matatajam Si Matatajam December 27, 2012
M pun mmg teringin nak pakai...
deq's qienz deq's qienz December 27, 2012
opismate ada jual tapikan lum try lagi..nt bley la try dah ramai testimoni ckp bagus..hehee
Unknown Unknown December 27, 2012
wah ramai yang guna nampaknya, hihi. akak saya pun tgh guna yang nih jugak . hihi cuma tuggu dan lihat apa hasil dia. hoho
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ December 27, 2012
salam kak..
mmg tgh hot produk ni..rasa2 mcm nk guna jgk..drimstik dah makin mmbesar ni... miahaha...

tq for sharing :)
@LeenShamsh @LeenShamsh December 27, 2012
intan betul ke mmg kurang incinye tu?kak zefa promo jugak kat blog die
ida =) ida =) December 27, 2012
Tgh timbang2 nk beli ke tidak... hihi
Shida Radzuan Shida Radzuan December 27, 2012
mcm best jer produk nih :)
ayut ayut December 28, 2012
mmghot skrg ni...sna sni citer...nnt duit lbh nk jgk la...hihihi..skrg pkai yusmira je nk elak buncit.. ^^
eija_sweetmama eija_sweetmama December 28, 2012
memang tgh popular produk ni skrg, tp buat masa ni k.eija nak try excercise je dulu..., x payah kuar ongkos...hehe(baru lepas hadiri ceramah pemakanan dan kesihatan sbnrnya..itu yg excited mau excercise)
Puan Kutu Puan Kutu December 30, 2012
feedback yg bagus utk produk yg sapu2 cmnie..sy nie jenis yg mula2 je semangat nak sapu..makin lama makin malas jadinya.takpelah jaga pemakanan n kesihatan secara semulajadi sudah!hiks..
Cik Rose Cik Rose December 30, 2012
Kakak Saya pun guna.. memang berkesan.. kena rajin sapu la kn..
aziazib aziazib December 30, 2012
kakak sy pn guna, dia kata bagus...

btw kakak sy pn baca blog intan.. hew hew...
emma emma December 31, 2012
da ramai yg gune produk ni..

bile kak ina buat review makin bkobar2 lak ase nk pakai sb lemak kt peha ngn pinggul sy ni ssh tul nk ilang..
sal ya sal ya January 03, 2013
meanrik ni. teringin jugak la nak cuba. tapi tunggu hujung bulan ni la. hehehe...
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty January 03, 2013
kena rajin sapu..nurul memulajer semangat..pas abah meninggal arituh sedih terus tak semangat..tapi la nie kenalah pakai smula..