Update hadiah yang dah diterima..

Sebenarnya hadiah ni dah lama saya dapat tapi tak buat entry je lagi.. Bukan apa.. sungguh malas nak update blog setiap hari Sabtu & Ahad.. Sebab saya rasa hari sabtu & ahad adalah hari saya bermalas-malasan..hihii...


Hadiah ESMERIA Organics Ultimate 5-Effect Eye Gel ni saya dapat sebab saya menang contest BEST MUM'S BADGE yang dianjurkan oleh Dumex Mama Club dekat Facebook...Tak guna pun lagi.. sebenarnya saya malas nak guna benda2 camni.. adoiii... dasar pemalas nak menempek2 kat muka ni haa.... adoiii


Yang ni pulak hadiah pen drive 4gb.. Actually saya menang dari bulan 9 tahun lepas lagi.. tapi baru dapat tahun ni... Yang ni saya menang Rakan 1Klik 2nd GIVEAWAY... Yang saya tahu, hadiah sumbangan YBhg. Ketua Pengarah, Timbalan Ketua Pengarah (Penerangan Strategik) Jabatan Penerangan Malaysia, Pengarah dan Timbalan Pengarah Bahagian Penerbitan Dasar Negara.. ada banyak prosedur thats y lambat... 

Hari ni saya update 2 hadiah dulu yer... bukan apa, sebab hadiah ni dah ada dalam draft.. yang lain2 tu.. tunggu saya rajin dulu..hihii.. Banyak lagi hadiah tak update ni... adoiii.... Disebabkan saya dah set, yang entry hadiah hanya akan publish setiap hari Sabtu & Ahad je.. kebetulan pulak, sabtu & ahad tu la hari saya jadi pemalas.. tu yang tak update tu...huhhh!!



{ 27 comments.. read them below or add one }

fieda fieda April 14, 2012
hadiah sume best2 tu..

done
AriF FaZDiLaH AriF FaZDiLaH April 14, 2012
rajinla si kakak ni ye..
kurus kurus April 14, 2012
waa intan .. dpt pen drive tuu x menahan tuu .. ok gak GA tuu kan ;)
Tie HT Tie HT April 14, 2012
Alhamdulillah, banyaknya hadiah dia dapat..rezeki melimpah ruah, aminn :)
ida =) ida =) April 14, 2012
Bestnya! Byk dpt hadiah! Dh dpt flower strap smlm... Hihihi... Nnti nk wat entry pasal tu ;)

Tq daun keladi
Yumida Yumida April 14, 2012
byk nyer dpt adiah..mmg rezeki baby coming soon tu la..congrats kak...
Unknown Unknown April 14, 2012
takmo la malas2...hehe
AnonymousAnonymous April 14, 2012
bestnya dpt hadiah free...hehe
sueada sueada April 14, 2012
suka bila dpt hadiah camni. brbaloi join. :)
ecadwinkyasha ecadwinkyasha April 14, 2012
eca pun xupdate lagi hadiah dri akak....nak update sekali nnti,menang photomagnet..hehehe :)
Puan Kutu Puan Kutu April 14, 2012
update hadiah pun ada hari.hebat betul ina punya perancangan.hehe..bertuah dpt hadiah best2.tahniah yer..:)
SumeSakan SumeSakan April 14, 2012
wahhh murah rezekinya Pn. Ina nih...banyak dapat hadiah...hehehehe...moga lebih d murahkan rezeki lagi lepas ni...AMINNNN
sal ya sal ya April 15, 2012
jgn malas2. kena la update hadiah meanng. buat kenang2an tu kan. nnt dah hialng baru kita terfikir menang apa hari tu ek? tak ingt la. check blog cpt. hahaha...
Unknown Unknown April 15, 2012
wah... nk pendrive =)
Masya Masya April 15, 2012
tahniahhh... dapat hadiahh... menarikkk....
+ e.z + + e.z + April 16, 2012
tahniah....
best3 :)
Cikrosecute Cikrosecute April 16, 2012
kalau hari ahad gan sabtu nak relek-relekkan badan...hihihi kalau mengandung lagi malas huhuhu nak tido jer kalau cik rose...
Nida Nida April 16, 2012
Tahniah Ina... moga terus dimurahkan rezeki... :)
Nida Nida April 16, 2012
Tahniah Ina... moga terus dimurahkan rezeki... :)
emarieys emarieys April 16, 2012
bolehlah simpan gambar banyak-banyak dalam thumbdrive tu
Unknown Unknown April 16, 2012
hehe...hari sbtu ahad, saya juga liat membuka blog, sekadar sekali lalu gitu je...kadang2 bolehla...kalau rajin...
Norzie Norzie April 16, 2012
Bestnya dapat hadiah...Tahniah Intan.
Izan Ishak Izan Ishak April 17, 2012
tahniah ina... hadiah yg best tu!
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty April 17, 2012
oklah adiah2 sumer=)tulah mcm nurul kadang mmg sangat2 malas nak update
Unknown Unknown April 17, 2012
hee,nana pun dpt pendrve tu:)