STATS blog meningkat selepas guna THESIS BLOGGER TEMPLATE..!!

Bila saya teruja dengan sesuatu, pasti saya akan update di blog untuk berkongsi... berkongsi sampai tahap rasa nak menghasut orang lain jugak.. hahhaha.. Blog saya dah bertukar wajah.. Ini yang saya nak sekarang... Blog yang kelihatan lebih profesional & paling penting mesra SEO.. Dulu2 memanglah saya edit blog sebab nak cantik.. itu yang kerawang sana kerawang sini.. tapi sekarang, bila semakin lama dalam dunia blogging ni, saya dah mula "nampak" apa lebihnya blog... Yap, dulu memang saya berblog sekadar suka2.. sekadar untuk mencoretkan kisah anak2, dengan harapan dapat memberi mereka peluang satu hari nanti untuk membaca kisah2 mereka ketika masih kanak2... Bila dah lama berblog, saya dah tak update sangat pasal anak saya.. lebih banyak berkongsi artikel pengalaman sendiri yang lebih berinfo... gambar2 anak pun dah tak tempek sangat di blog atau media sosial lain... sekarang alhamdulillah saya dah banyak terima job dari berblog, bayaran pun lebih tinggi dari awal2 dulu...

Disebabkan job dalam dunia blog ni jugaklah buat saya tukar template blog jadi seperti sekarang.. Saya ingin lebih serius dengan buat duit @ review berbayar di blog... Saya usaha naik setangga ke setangga untuk memperbaiki kelemahan yang ada.. Manalah tahu dengan berblog ni dapat bagi saya pendapatan bulanan ke kan?? hahhahha... Orang lain kerja di pejabat, saya kerja dari rumah.. Dapatlah jugak tambah duit poket selain dari duit nafkah pemberian my dear tu kan...

Nama template ni THESIS BLOGGER TEMPLATE kot... Serius, saya memang teruja yang amat dengan template nih..!! Lebih2 lagi, baru sehari guna, STATS blog saya meningkat sekali ganda... Bukan setakat STATS, tapi earning INNITY saya pun meningkat berkali2 ganda...!! Ya Allah, kalau saya tahulah sehebat ini kelebihan guna template yang ada kaitan dengan SEO ni, dari dulu lagi saya guna template camgini tau... takdalah kerawang sana kerawang sini... hahhahha

U all harus bersedia jika berniat untuk habiskan pembacaan entry ini tau, sebab u all bakal dihasut oleh saya... muahhahhah... Kalau u all nak edit blog & u all berkeinginan guna template yang ada kaitan dengan SEO, saya cadangkan u all pergilah edit dengan SHAH DANIAL... Servis dia memang superbbbbb, harga dia sampai buat saya rasa nak menangis, bukan menangis pasal mahal, menangis sebab murah sangat!!!... Hari Isnin baru ni saya PM Shah di Fb, tanya Shah ada buat servis edit blog tak... saya bagitahulah yang saya nak blog yang lebih mesra SEO, lepas tu saya tanyalah harga kan.. Shah bagitahu harganya RM70... Wallawehhhh murah dari harga yang saya angarkan... bukan apa, saya edit blog yang sebelum saya tukar template ni pun lagi mahal... Saya siap tanya Shah, kenapa murah sangat, katanya template dia buat sendiri.. Alaa senang cakap, saya bayar RM70 tu, hanya untuk harga template... Edit blog @ install template di blog, tak dikenakan bayaran...

Shah suruh saya add dia sebagai admin di blog saya, lepas tu katanya, saya tunggu je dia edit... tak lama pun 2 jam je.. Eh, tapi Shah edit blog saya malam kelmarin, so, saya buka blog semalam, tengok2 je blog memang dah berubah... Pukul berapa Shah edit, saya pun tak pasti.. berapa lama pun saya tak tahu entah2 kurang dari 2 jam... Terus terang cakapla, lepas Shah edit tu, memang saya ada suruh Shah edit beberapa perkara lagi.. seperti contoh, background.. Shah memang baguslah, sudi je dia melayan pertanyaan saya.. lepas tu siap bagi toturial yang terlajak mudah untuk difahami.. lebih2 lagi untuk saya yang memang tak reti bab2 edit blog ni...

Kesimpulannya saya nak cakap, kalau u all nak edit blog yang ada ciri2 SEO, bolehlah buat dengan Shah... Layanan memang baik, walaupun saya banyak bertanya, tapi dari setiap patah perkataan balasan ayat Shah tu, tak menggambarkan yang dia macam stress dengan karenah saya... hahhahahh... malas lah nak puji banyak2 sangat.. sebab saya nak suruh u all sendiri yang berurusan dengan Shah.. Bagi saya, bila "customer" beli sesuatu barang, yang paling penting adalah "layanan"... bila kita dilayan dengan bagus, maksud saya tu, kalau kita bersemuka la sebagai contoh, penjual tu muka manis je.. senyum je memanjang... seronok saya nak membeli... macam online ni, kita dapat rasa dari segi penulisan "penjual"... Bila hati manyak suka, maka keluarlah entry ini.. hahahha.. 

Ohya, my dear balik kerja kan, saya dan2 bercerita pasal blog saya yang dah berubah wajah ni.. hahah.. eh jap, tapi kalau u all nak edit blog yang macam saya sebelum2 ni.. ala yang cun2 tu.. yang kerawang2 tu.. u all boleh buat dengan ECA... eca ni memang antara penggemar saya dalam edit blog, maksud saya untuk mencantikkan blog... Tapi kini, kita terpakasa "berpisah" eca, kesnya kakak kamu ini nak template berciri SEO la pulak... wakkakkakka

"Ya Allah, Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
STATS blog meningkat selepas guna THESIS BLOGGER TEMPLATE..!!

{ 11 comments.. read them below or add one }

ecadwinkyasha ecadwinkyasha September 23, 2016
;(( ;(( ;(( ;(( ;((
terpaksa berpisah kononnnnnn..orang dari dulu pujuk dia tukar template ne =P
Admin Admin September 23, 2016
terbaik template nih...nanty try cuba
Mrs Velentine Mrs Velentine September 23, 2016
hahaha.. eca kalau begini kau pandai kah haha kalau iya nnt mana tau mau ubah begini..cantik pula
Unknown Unknown September 23, 2016
jijah pun dah tukat template lebih seo.. jom la tengok kak..hihihi
infosemasa infosemasa September 23, 2016
Tahniah.. semoga terus berjaya dalam dunia blog.
Unknown Unknown September 24, 2016
maksudnya lg senang entry akak berada di capaian google laa kan sebab tu trafik makin tinggi.. hihihi tahniah akak! ;)
Unknown Unknown September 25, 2016
Apa salahnya kita melabur sikit untuk jangkamasa yang panjang kan?
zarul farhana zarul farhana September 25, 2016
smoga terus berjaya..tahniah
Unknown Unknown September 27, 2016
Aih td ada tulis pjg2..hilang pulak. Kena taip semula. Huhuhu. Yumida skrg pun tgh tempah service s.danial kat blog lg 1. Excited nk tunggu hasilnya. Thanks kak atas perkongsian info aritu