Gambar di blog saya pecah2 @ blurrr ?

U all tengok gambar di blog saya untuk entry hari ni pecah2 ke?.. Saya pun tak tahu ni, sebab ada yang gtau jadi blurr @ pecah2.. ada yang gtau ok je macam sebelum2 ni.. Tensen saya tengok blog ni haaa... Dah la ada kat kampung, laptop tiba2 buat hal.. terpaksalah guna komputer yang memang dah sakit ni haa...

Kalau dari komputer saya ni, memang gambar ni blurr la... tapi nak tahu gak kot2 saya je nampak camtu.. bukan pe, gambar2 ni semuanya saya dah draft awai2 masa dekat sungai petani.. so, memang masa tu takda nak nampak blurr or pecah2 la.. kira ok macam gambar sebelum2 ni gak... Kalau u all nampak pecah2, hari ni je la saya update entry bergambar... minggu depan baru continue.. tak syok la plak gambar nampak blurrr.. tapi kalau u all nampak ok, saya sorang je nampak tak ok, so, nanti saya tetap akan update cam biasa gak.. ahhahha



{ 17 comments.. read them below or add one }

safurara safurara January 07, 2014
kat pc sy langsung xkeluar pic kak.
Unknown Unknown January 07, 2014
gmbr yg mana ni? deqla tgk slama ni ok jer..
Unknown Unknown January 07, 2014
selamat bergumbira di kampung
Unknown Unknown January 07, 2014
aah kak,nana baru perasan,start entry shawl halfmoon,sebelum tu ok je:)
Unknown Unknown January 07, 2014
owh..yeke??pnh nmpk ada 1 je gmbar yg blurr...rasanya yg lain tu nmpk ok je..
QasehnyaRania QasehnyaRania January 07, 2014
sy guna hp. tgk mcm ok je. myb komputer tu kot
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin January 07, 2014
Haah la akak, nampak blurr sikit gambarnya.
fieda fieda January 08, 2014
ye la ina..nmpk blur je gmbr alisha tepek sticker kt muke tu
Nora Karim Nora Karim January 08, 2014
ha ah la nampak blur n pecah2 sikit... hm...
lizz lizz January 08, 2014
Haah la ina gambar pecah n kabur sikit...
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ January 08, 2014
salam k.ina..

huhu.. untuk entry ni,cma tak nmpk apa2 gambar..
err..mmg takde gambar ke?
shahdiana shahdiana January 09, 2014
kadang tula kita tengok takda apa tapi orang pulak tengok tak elok...hihihih...yang penting nak baca entry....
Unknown Unknown January 09, 2014
takde gambar pun kak dalam entry ni..
Cik Rose Cik Rose January 15, 2014
tengok macam biasa je Kak Ina.. gambar yang mana tu?..