Nak tanya u all ni..

Seperti yang u all dah tengok.. blog saya dah ada header yang besar gedabak kan... hahah Saya nak tanya u all adakah ianya terlalu besar bagi komputer u all? Sebab bagi komputer saya ni ok2 je.. cun2.. sebabnya screen monitor saya ni cukup lebar & cukup untuk kelebaran header saya tu..

Actually saya saja buat header ni lebar sebab nak sesuaikan dengan kelebaran ruang entry + sidebar di blog saya ni... Kalau badan blog je gemuk tapi kepala blog kecik.. macam terbantut pulak tumbesaran.. muahaha.. So, saya nak tanya u all.. header u all tu.. u all buat saiz dia ikut kelebaran RUANG ENTRY SAHAJA or kelebaran RUANG ENTRY + SIDEBAR????

Pasal bahagian entry saya tu lebar sebabnya saya nak letak gambar2 di blog saya ni besar2... baru saya rasa macam ada kepuasan melihat gambar... hehhe Boleh cakap gitu? (",)

{ 10 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown November 27, 2011
besenye ruang entry ngan sidebar..^^
AnonymousAnonymous November 27, 2011
IB puya dgn lappy bsr JS dh cantik dh.mcm ngam2 la..kalau lappy kecik maybe jadi bsr sgt kot..hehe
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA November 27, 2011
kalau tengok kat skrin saya ok ja pun... Nasib lah template saya tak boleh letak header.. kalau tak saya pun nak buat lebar macam ni...
zareliqa afiqa zareliqa afiqa November 27, 2011
Iqa punya ikut saiz entry + sidebar. Baru cun^^ ahaha
Cikrosecute Cikrosecute November 27, 2011
Memang header tue...nampak besar...Tapi niekan blog intan....tak kisah la...besar gedabak pun....hihihi Bagi cik rose tak kisah....Blog nie..blog intan...intan nak design camna...cik rose tak kisah....
Puan Kutu Puan Kutu November 27, 2011
selalunya mmg org letak entry n sidebar.sepanjang page..

ok jer gedabaknya..

sy pakai netbook mmg kena skroll la klu nk tgok sidebar.haha..
msredcheesecake msredcheesecake November 27, 2011
Ok je size header tu pada msred.... Cute plak tu...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 29, 2011
ok aje, hehe.. skrin laptop sy pun bsar gak.. hihi..
fieda fieda November 29, 2011
ok jer kak fieda tgk..kak fieda suka tgk beso2 gini..