Memuatkan ...
Memaparkan catatan dengan label mimpi patuk ular. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label mimpi patuk ular. Papar semua catatan

Entry terakhir untuk hari ni (^_^)

U all pernah tak alami sakit tekak.. alaa bila nak telan air liur ke makanan ke, kita rasa sakit tu... Sekarang ni, itulah yang saya tengah alami... cuma masalahnya, saya kompius samada ianya ada kaitan dengan kelenjar tiroid saya yang bengkak tu or tak... Dulu, time belum kahwin & belum bengkak lagi kelenjar ni, saya pernah je jadi camni.. tapi time tu takdalah nak kompius kan, sebab belum bengkak lagi...hihi...

Pagi ni pulak, saya bangun tetiba kepala saya ni pulak rasa berat.. Tak tahu lah kenapa... So, hari ni, entry saya setakat ni je.. Kalau rajin & larat, saya akan balas jejak2 yang belum terbalas lagi ni.. Ohya, u all janganlah bayangkan yang saya ni sakit teruk amat sampai takleh makan langsung tau... boleh je makan tapi sakit sikit lah bila nak telan tu... Harap2 takda kaitan dengan kalenjar tiroid yang bengkak tu la... Moga2 esok lusa ia makin oklah... (",)

Haaa lupa nak cite, baru ni saya mimpi ular tau... yang pelik tu, ular tu boleh pulak berbulu macam ulat bulu tu haa... Dalam mimpi tu, entah macamana ular tu boleh terputus 2.. bahagian kepala rasanya saya sempat pukul, bahagian ekor tak pasti pulak... dah lupa.. (",) Kalau u all nak tahu, masa zaman anak dara kan, saya selalu mimpi ular tau.. tapi tak pernah sekali pun ular tu berjaya lawan saya... hihii.. Macam hebat sangat je dalam mimpi tu.. ekekkek..Opsttt pernah sekali mimpi kena patuk dibahagian leher... 

Mimpi2 ni biasalah mainan tidur... Orang selalu cakap kalau mimpi kena patuk dek ular tu ada yang nak masuk meminang tapi time saya mimpi camtu, takda pun yang masuk meminang.. hehheheh... tapi kalau mimpi ular ni tak elok sangat sebenarnya.. Malas nak tulis lah apa yang tak elok tu..Harap semuanya elok2 je.. (",)

P/s : Singgah baca entry saya yang lama2 je la ek.. hihi (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...