Memuatkan ...
Memaparkan catatan dengan label Popcorn Ayam. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Popcorn Ayam. Papar semua catatan

Popcorn Ayam


Hari ni saya buat popcorn ayam sebabnya geram tengok isi ayam dalam peti ais.. hahahh... Sedap gak tau u all... Yang mula2 goreng, habis di makan dek Alisha.. Terpaksa goreng lagi sebab dia nak lagi... Tengoklah tu, ibu dia nak ambik gambar pun tak boleh.. sibuk nak ambik popcorn ayam tu... hihii

Cara nak buat senang je.. Ambik isi ayam bahagian dada yang dipotong dadu + tepung serbaguna + serbuk kari + garam + lada sulah + lada hitam yang ditumbuk + perap lebih kurang sejam.... Bila nak goreng, ambik isi ayam tadi satu2, gaul dalam tepung serbaguna lagi sekali & terus masukkan dalam kuali... SIAP!! (",)

P/s : Cek dari Nuffnang & Exabytes dah dapat


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...