Memuatkan ...
Memaparkan catatan dengan label Maksud berpantang 100 hari. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Maksud berpantang 100 hari. Papar semua catatan

Hari yang ditunggu2 akhirnya tiba jua.. (^_^)

Yeayyyyy hari ni hari terakhir saya berpantang... Sukanya dalam hati... hihii.. Hari ni dah hari ke 40... (",) Saya tahu, u all mesti nak kata "Sekejap je, rupanya dah 40 hari... rasa macam baru lagi ina bersalin"... hihii.. Tapi hakikatnya, u all je yang rasa sekejap tapi saya si empunya badan ni, rasa macam 40 bulan... hahahhahhah

Opsttt tapikan, saya dah merdeka untuk berpantang 40 hari je... yang berpantang 100 hari tu, belum habis lagilah... hehehh.. Berpantang 100 hari ni wajib untuk jaga kesihatan badan kita ni @ rahim kita... hihii.. Ohya, pada anak2 dara yang tak tahu apa maksud berpantang 100 hari tu, meh nak bagitahu untuk u all tambah ilmu.. hehee... Actually, itu adalah tempoh kita berpantang dari "bersama" dengan suami.... Wajib tau..! Tu pun jika u all titik beratkan kesihatanlah... hihii

Hoorayyy dah boleh makan sedap2.. hihi... Eh, lupa... yang sejuk2 or angin2 tu, tetap tak boleh makan selagi menyusu badan untuk elakkan Aqilah dari kembung perut.. (",)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...