Memuatkan ...
Memaparkan catatan dengan label Duit syiling lama. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Duit syiling lama. Papar semua catatan

Misteri duit syiling...

Kejadian ni dari minggu lepas lagi... Saya tak pasti duit ni, keluar dari paip getah mesin basuh ke apa... Tapi duit tu, memang ada dekat area paip getah mesin basuh pun... hihiii.. Tapi tu la, banyak pulak duit syiling terlekat dalam mesin basuh yer... Emmm saya guna mesin basuh manual.. Sebelum ni, takda pulak nak keluar duit... sekarang baru ada... lepas2 mesin basuh ni buat hal... takkanlah bagitahu nak beli mesin basuh baru, dan2 mesin basuh lama keluarkan duit... hahahaaa

Minggu lepas, saya jumpa duit 20sen sekeping, hari isnin baru ni, jumpa lagi... duit syiling 20sen tapi 2 keping... so, 3 keping duit syiling 20sen yang saya jumpa... kesemuanya tahun 2000++, tak ingat tahun yang betoi sebabnya kakak alisha dah sumbat duit tu dalam tabung aqilah... hhi.. adehhh


Masa saya jumpa kali pertama, saya tak gtau hubby, jumpa kali kedua baru gtau... Semalam pulak, saya jumpa time hubby ada dekat rumah... tapi kali ni, seposen tahun 2000


Ingat ke lepas ni dah tak jumpa, alih2 pukul 1:30 tengahari tadi, saya jumpa lagi seposen... yang ni duit tahun 1973... lama tu... duit zaman gambar bangunan yang macam "pistol" tu.. hihii...

4 kali saya jumpa, semuanya berada di tempat yang lebih kurang sama... di tempat paip getah mesin basuh & selipar buruk dalam tandas tu.. ekekeee.. Setakat ni dah 5 keping duit syiling yang saya jumpa... tapi tu la, banyak pulak duit syiling yang terjatuh dalam mesin basuh tu... heran ni... Ohya, semua duit syiling tu memang dah hitam la kan... macam dalam gambar.. (",)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...