Memuatkan ...
Memaparkan catatan dengan label Buah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Buah. Papar semua catatan

Ternampak.. terpikir & terbeli...


Baru2 ni, masa balik kampung, kami singgah econsave sebab nak belikan solivite utuk alisha.. Sekali mata saya ni TERNAMPAK buah LAICI yang nampak sungguh gemuks + yurmm yurmm lazatnya... kikiikiii.. Dan2 time tu jugak hati saya boleh TERPIKIR.. "Kalau dapat makan.. alangkah lazatnya..."..

Tapi time tu, hati je lah TERPIKIR... tangan BELUM TERGERAK nak pergi ambik lagi.. muahhaha.. Kaki ni pulak, terus berjalan2 dalam econsave tu.. TAPI tu la, HATI ni tetap TERINGAT2 dekat BUAH LAICI tu.. Tibe2 hati terpikir lagi sekali.. "Kalu tak ambik rugi.. nanti TERBAYANG2 dalam kereta.. mulalah timbulnya alasan MENGIDAM.."

Habis je hati saya terpikir macam tu.. terus je kaki ni melangkah kembali ke arah buah laici tu.. Terus saya ambik 8 bijik.. hahahhah.. tak banyak.. 8 bijik je pun.. cuma RM1.70.. hahahhahha... nasib dekat kaunter tu bayar sekali dengan air alisha.. kalau buah laici saja, buat malu je.. muahhahhahah..

Puas hati dapat makan buah laici.. tapi paling banyak makan, dah tentulah alisha.. alisha ni semua buah dia suka.. janji ianya bergelar BUAH.. kikikikiii
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...